Dažniausiai užduodami klausimai

Noriu pradėti sportuoti, nuo ko man pradėti?

Pradėti nuo aerobinių pratimų 2-3 kartus per savaitę 1 val. trukmės.

Kurie iš rizikos veiksnių yra "svarbiausi" susergant išemine širdies liga (IŠL)?

Rūkymas, padidėjęs arterinis kraujo spaudimas, padidėjęs cholesterolio kiekis kraujyje.

Kurią dietą rekomenduotumėte reguliuojant antsvorį?

Siūlom konsultuotis pas klinikos specialistą prof. Leonardą Lukoševičių.

Kokius pagrindinius tyrimus reikia atlikti, įvertinant "paslėptas" ligų formas- arterinę hipertenziją, krūtinės anginą?

Dozuoto fizinio krūvio testą, ramybės EKG ir kraujo tyrimą.

Kokios fizinės treniruotės vadinamos "saugiomis"?

Kada širdies susitraukimų dažnis neviršija submaksimalaus širdies susitraukimų dažnio.

Kokia turi būti sportuojančiųjų mityba?

Siūlom konsultuotis pas klinikos specialistą prof. Leonardą Lukoševičių.

Kaip geriau sportuoti- ar bėgioti lauke, ar treniruotis sporto salėje, ar pirkti treniruoklį namuose?

Geriausiai pasirinkti mėgstamą judesio formą po 30-40 min. per dieną 2 kartus savaitėje. Geografinė vietovė ne tiek svarbi.

Jei koreguosiu gyvenseną: atsisakysiu žalingų įpročių, ar reikės vartoti vaistus?

Ne nereikės.

Ar norint atsisakyti rūkymo reikia vartoti nikotino pakaitalus?

Pradžioje taip.

Ar galima cholesterolio padidėjusį kiekį kraujyje sureguliuoti be vaistų?

Galima, pradžioje reikia šeimos gydytojo konsultacijos.

... nerūkau, sportuoju, sveikai maitinuosi- ar yra grėsmė man susirgti miokardo infarktu?

Grėsmė minimali.

Partneriai